Thursday, March 8, 2012

Kaitan Air dan Garam dengan AIS

Air adalah ruang yang bergema dan amat baik untuk menjalankan terapi meningkatkan vital energi tubuh. Air adalah satu-satunya zat yang mampu berada dalam keadaan cecair,padat, mahuoun gas.Perubahan ini mampu mengubah sifat penyakit yang terbentuk menjadi energi yang perlu ditukar kepada bentuk semulajadi tubuh. Ais dapat menyerap gas berlebihan di dalam darah tubuh pesakit kerana gas akan terurai pada suhu kosong darjah celcius. Air dan Ais memiliki kemampuan unik untuk membentuk larutan sederhana bersama zat lain. Ais memiliki kepadatan yang jauh lebih rendah daripada air. Oleh itu, ais dapat mengeluarkan kembali kawasan radiasi yang berkepadatan tinggi.


Ais + Garam = Radiasi adalah cara bagaimana sebuah atom untuk membuang lebihan energi. Apabila kita terkena penyakit sebenarnya berlaku kepincangan akibat dari kemasukkan unsur energi luaran yang bersifat asid dan menguasai sifat tubuh tertentu dan menjadikan yang sakit bertambah stress dan sebagainya. Radiasi semulajadi yang paling besar yang telah dialami oleh seseorang itu dalam masa setahun berjumlah kira-kira 100 kali lebih besar daripada radiasi yang terjadi apabila terkena sinaran X semasa pemeriksaan dilakukan. Perjalanan radiasi boleh menyebabkan timbuk pelbagai penyakit dari yang kecil sehingga membawa maut.

Terapi ais adalah yang paling selamat kerana kebanyakan gelombang radio yang berfrekuensi asing dan diluar spektrum tidak dapat melewati air. Air adalah zat pengimbangan keperluan cecair dalam tubuh, menggunakan garam laut dalam terapi adalah kerana darah sama kentalnya dengan air laut. Menggunakan garam dapat membuang kalori lebih banyak di tubuh kerana sifat garam adalah pembakar lemak, kolestrol dan karbohidrat yang cekap dan efektif. Sesuai dijadikan terapi kelangsingan jika diamalkan secara berterusan.

Kalau sebelum ini ramai mengatakan ais tidak baik, fikirkan kembali...Ais mampu menguatkan gigi dan tulang. Amalkan mengigit ketulan ais untuk menguatkan gigi dan dan mandi ais pula untuk tulang anda! Minum air garam dengan ais yang dikacau lawan jam selepas bangun tidur sebelum anda mengosok gigi sebagai agen penstabilan dan pengimbangan bagi punca segala kelemahan dalam badan.

Kesihatan tulang hanya akan terjadi apabila suhu pada darah meningkat. Dengan menyejukkan suhu tulang menggunakan ais dapat mengatasi kesakitan seperti sengal-sengan, bisa,lenguh dan kebas. Setiap benda yang suhunya melebihi 45 darjah celcius, akan terasa sakit apabila bersentuh dengan kulit. Ais adalah medium yang palking baik untuk tujuan pertukaran,perpindahan dan peralihan tenaga (transfer energi), kerana penyakit adalah salah satu bentuk tenaga yang harus ditukarkan kepada keadaan asalnya. Cubalah sendiri dan rasailah sendiri. Bagi yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut boleh hubungi saya di saudagar1432h@gmail.com atau sms 013 3666005

No comments:

Post a Comment