Monday, March 5, 2012

Kempen Urut2U

Saya ingin mewar-warkan khidmat urut dan bekam ke rumah sekitar Shah Alam. Bagi di luar Shah Alam boleh dirunding dari segi GPS sebab saya ni kurang mahir bab 'direction'. Saya juga boleh mengajar mengurut dan bekam ke rumah mereka yang berminat.

Semalam sahaja 2 tempat saya bertandang, petang di Bukit Puteri Klang dan pada sebelah malamnya pula di Bukit Jelutong Shah Alam. Kalau berminat sila hubungi saya 013 3666005 untuk temujanji. Jangan lupa beri alamat penuh dan 'landmark' bagi mudah saya mencari lokasi anda.

Bagi yang berminat untuk mengetahui simptom penyakit melalui tarikh lahir dengan diagnos tepat sila SMS tarikh lahir  anda kepada saya, insyaAllah saya akan cuba memberi laporan mengenai permasalahan penyakit dan cara-cara merawat melalui kaedah Colour Vibration Therapy dan juga Formula NW.

No comments:

Post a Comment